cum sa instalez odc strong dc ?partea 1

( CUM SA INTALEZ ODC SAU DC ++ ? PARTEA 1 ) Stiu ca pt. uni pare amuzant ca sa scriu pe blog cum se instaleaza odc sau strong dc ++ dar sunt multi care nu stiu cum se instaleaza corect.

PASI:

1.iNSTALEZI ODC'UL (download odc)
2.Ii dai: FILE --> SETTINGS
3.FACI EXACT CUM ESTE IN POZELE DE MAI JOS!

EX: (CLICK PE IMAGINE PENTRU A PUTEA VEDEA MAI BINE)VETI SCRIE: LA NICK: [RO][JUDETUL DIN CARE ESTI][RETEAUA . ex:RDS]NUMELE TAU
CONNECTION TIPE: PUNE CUM ESTE IN POZA , PT CA NU TE VA AJUTA CU NIMIC DACA O SCHIMBI.
(TOATE ASTEA DE PREFERAT CU LITERA MARE)
CONNECTIONS SETTINGS: TE VEI SCRIE "ACTIV" (iar daca nu merge searchul sau ai vreo pb cu connectare, punete passiv !)

LA SETTINGS DOWNLOADS: DEFAULT DOWNLOAD DIRECTORY (AICI SE VOR DUCE TOATE FISIERELE TALE CARE AU FOST DOWNLOADATE IN TOATALITATE) VEI DA "BROWSER" SI VEI FACE UN FOLDER GOL IN PARTITIA D:\ DE EXEMPLU.
UNFINISHED DOWNLOAD DIRECTORY (AICI SE VOR DUCE TOATE FISIERELE CARE SUNT IN CURSDE DOWNLOADARE) VEI FACE UN FOLDER GOL (DE PREFERAT IN ACEEASI PARTITIE CA SI CEL DE MAI SUS: D:\ DE EXEMPLU, DEOARECE VA SOLICITA PC UL MAI PUTIN (NU VA MAI FI NEVOIE SA MUTE FISIERU DUPA C A FOST COPIAT IN TOATALITATE)

7 comentarii:

bcg_ionutz spunea...

am si eu o intrebare: am facut toate setarile asa cum sunt prezentate mai sus, dar nu imi arata huburile. ce ar fi devina sau gresit? multumesc!

ancutza spunea...

am facut si eu toate setarile asa cum sunt prezentate,dar de cate ori ies din oDc si inchid calcularotul,cand,il reaprind si vreu sa intru in oDc,ma pune sa fac din nou aceleasi setari,nu`mi ramane setarile.De ce?Va rog din suflet sa`mi raspundeti pe adresa.Va multumesc.

sinziana spunea...

am urmat toate instructiunile tale...dar nu merge...nu-mi arata huburile...nu stiu din ce cauza....m-ai putea ajuta?mersi anticipat...

Andreyutza...ada4u spunea...

am urmat toate instructiunile dar nu imi arata huburile?ce as putea face?ai putea sa imi rasp?pls!!!mersi mult

Zuz` Cuolorath spunea...

nu stii e gratuit sa configurezi odc-ul?

Unknown spunea...

stie cineva daca pot configura ODC si din alta tara?
mihsanda@yahoo.com

Unknown spunea...

se poate folosi ODC si in alta tara?